Autor Tema: hi ha algun català?  (Leído 17166 veces)

Desconectado Merce

• Ya Caza Perdiz
Re: hi ha algun català?
« Respuesta #30 en: 07 de Enero de 2008, 09:19 »
Bones! moltes gracies! Home algún pipi si que es fa a casa, per lo que tu dius, que com es va acostumar, a fer-ho a casa per no poder baixar-lo, pero bueno poquet a poquet. Lo de bany ja está fet, pobret jeje, no li va agradar gaire.
Lo de la llicencia, he aconsseguit que me l'enviin a casa per correu, pero ara que hi penso, s'ha de passar alguna revisió o test???
No hay perro agresivo ni malo, si no un dueño inconsciente

Desconectado wanda

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #31 en: 09 de Enero de 2008, 19:21 »
Holaa! Pos jo vaig anar al ajuntament per treure tots els papers i se me van posar a riure, me van dir que no cal empatronar un gos i menos fer el sicotecnic.. Aixi que tinc la meva gosseta sense cap llicencia.. Nomes en lo seguro. Agusti si vols un dia quedem que estem a prop i et dire si es un dogo. Jo visc a Amposta.

Desconectado agustin

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #32 en: 10 de Enero de 2008, 16:07 »
lo meu email es com,mos parlem wanda

Desconectado agustin

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #33 en: 10 de Enero de 2008, 16:43 »
no publiquen los emails,bueno lo meu tlf 628590814

Desconectado wanda

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #34 en: 10 de Enero de 2008, 19:04 »
ok ara t'envio un sms.  :-D  :wink:

Desconectado Lorak

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #35 en: 12 de Enero de 2008, 07:06 »
doncs quan jo vaig anar a l'ajuntament m'ho van demanar tot, assegurança del gos, el permis de la tinença de gossos perillosos, numero de xip.....i a part del cens del gos tinc la targeta de la "llicencia municipal de tinença de gossos potencialment perillosos", si a tu te l'han donat sense fer psicotecnic perfecte...t'has estalviat 40 o 50 €, si no la tens i algun dia et para la policia i et demana els papers et pot caure una bona multa.

Desconectado Merce

• Ya Caza Perdiz
« Respuesta #36 en: 13 de Enero de 2008, 18:01 »
Si que he de pasar el psicotecnic si jejeje, lo que no m'ho habian explicat be, ara ja se on he de fer totes les coses. Quina feinada mare meva! jeje

Desconectado Lorak

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #37 en: 14 de Enero de 2008, 17:28 »
es facil.....has de treure l'assegurança del gos, jo la tinc per maphre, despres posar-li el xip i per ultim treure't la llicencia en cualsevol centre especialitzat en carnets de conduïr, armes i llicencies i tots els papers que et donguin els has de portar a l'ajuntament per censar el gos, i ja esta  :-D

Desconectado agustin

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #38 en: 26 de Enero de 2008, 18:36 »
dema expo de valls,animo veniu los que pugeseu y despres calsotada.

Desconectado Lorak

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #39 en: 30 de Enero de 2008, 16:40 »
juer!! fa dies que no entro a la web i se m'ha passat!! m'hagues agradat anar a la expo  :-(

Desconectado agustin

• Ya Caza Pajaritos
  • **
« Respuesta #40 en: 04 de Febrero de 2008, 16:34 »
va vinga fem una quedada tots , que disfrutarem.lo meu telefono es 977-482537.

Desconectado Merce

• Ya Caza Perdiz
« Respuesta #41 en: 09 de Febrero de 2008, 20:49 »
Bonessssss, que tal??? mare meva feia molt que no entrave jeje. Ja tinc tots els papers del gos al día, ara si que si. El cadell está enorme, sembla mentida lo que ha crescut en tant pocs mesos.

A mi també m'hagues agradat anar a la Expo, pero per desplaçarme ho tinc una micca malament. Bueno petonetsss

Dogo Argentino - Foro Dogo Argentino

« Respuesta #41 en: 09 de Febrero de 2008, 20:49 »

Legal: Si bien este foro requiere una registración, el mismo es de libre acceso y es por eso que los webmasters, administradores y moderadores no nos responsabilizamos por la veracidad de la información aquí publicada. Los comentarios publicados por los usuarios de este foro son responsabilidad de los mismos y no reflejan necesariamente la opinión de los webmasters, administradores y moderadores. El Foro Internacional del Dogo Argentino. Para ponerse en contacto con la administración del foro escribanos a webmaster(arroba)dogoargento.com.ar

Instalación Cámaras Seguridad Dogo Argentino